ULOGA I ZNAČAJ INTERNE KOMUNIKACIJE U POVEĆANJU EFIKASNOSTI I EFEKTIVNOSTI POSLOVANJA KOMPANIJE

  • Božo Vukoje Energoprojekt Energodata
  • Vjekoslav Bobar Uprava za zajedničke poslove republičkih organa
Кључне речи: interna komunikacija, kanali komunikacije, poslovna komunikacija, međuljudski odnosi

Сажетак

U radu je opisan koncept interne poslovne komunikacije koja predstavlja jedan od ključnih elemenata za povećanje efikasnosti i efektivnosti kompanije. Komunikacija sa zaposlenima je najvažnija vrsta komunikacijske delatnosti u koju se kompanija može upustiti. Danas, kako organizacije prolaze kroz stalnu reorganizaciju, rukovodioci na svim nivoima prepoznaju potrebu za komunikacijom sa zaposlenima, ali nisu sigurni kako je organizovati i sprovesti. Predmet ovog rada je upravo razmatranje te problematike kako angažovanjem svih raspoloživih resursa u organizaciji organizovati (unaprediti) i sprovesti internu komunikaciju ali da ona bude što efikasnija, jednostavnija, racionalnija i isplativija. Ovaj rad ukazuje na direktnu vezu između efikasne interne komunikacije i poslovnog uspeha privrednih subjekata, što je prikazano i na primeru kompanije Energoprojekt Entel koja, kao najuspešnije preduzeće poslovnog sistema Energoprojekt, predstavlja najuspešnije preduzeće u zemlji, u domenu svog delovanja.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци