PRIMENA MOBILNIH SERVISA ZA UNAPREĐENJE CRM KONCEPTA SISTEMA ELEKTRONSKOG OBRAZOVANJA

  • Marko Vulić Fakultet organizacionih nauka, Beograd
  • Aleksandra Labus Fakultet organizacionih nauka, Beograd
  • Aleksandar Milić Fakultet organizacionih nauka, Beograd
Кључне речи: upravljanje odnosima sa studentima, elektronsko obrazovanje, mobilni servisi

Сажетак

Predmet istraživanja ovog rada je primena CRM (Customer Relationship Management) koncepta u sistemima elektronskog obrazovanja. Opisan je koncept upravljanja odnosima sa studentima u sistemu e-obrazovanja (SRM-Student Relationship Management), kao i pregled mogućnosti primene mobilnih servisa. Primena CRM sistema u poboljšanju komunikacije i odnosa sa studentima podrazumeva prikupljanje više informacija o studentima i njihovim aktivnostima tokom studija. U cilju unapređenja CRM sistema Laboratorije za elektronsko poslovanje na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, SMS servis je integrisan u softversko rešenje za upravljanje odnosima sa klijentima - SugarCRM. U praktičnom delu rada je detaljno opisana primena razvijenog rešenja u realnom sistemu elektronskog obrazovanja.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци