UPRAVLJANJE DIGITALNIM OGLAŠAVANJEM: KOMPARACIJA EFIKASNOSTI I PROFITABILNOSTI GOOGLE ADWORDS I BING ADS KAMPANJA U TURISTIČKOJ INDUSTRIJI

  • Milenko Radonić Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
  • Velimir Štavljanin Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
Кључне речи: digitalni marketing, Google AdWords, Bing Ads, efikasnost kampanja, profitabilnost kampanja, CTR, konverzija

Сажетак

Upravljanje digitalnim marketinškim kampanjama je poslednjih godina postalo krucijalno kako bi se omogućio rast poslovanja kompanija. U ovom radu je analizirana efikasnost i profitabilnost korišćenja digitalnih marketing kampanja u turističkoj industriji preko Google AdWords i Bing Ads servisa. Google AdWords je danas najveća platforma za oglašavanje putem internet pretraživača, međutim BingAds iako noviji servis, pokazuje veliki potencijal na tržištu oglašavanja. Marketing eksperti koriste različite strategije kako bi privukli prave klijente, uz što niže troškove, pri čemu je neophodno dobro poznavanje ključnih indikatora performansi, kako bi se proverila profitabilnost i efikasnost ovih kampanja. Analizom kampanja će biti prikazana komparacija kampanja po servisima kroz odgovarajuće racije, što je ključno u izradi i upravljanju kampanjama, pogotovu kod malih i srednjih preduzeća.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци