ИНСТРУМЕНТ ЗА ЕВАЛУАЦИЈУ ONLINE УЧЕЊА

  • Vladimir Petošević Vojna Akademija, Beograd
Кључне речи: Online учење, евалуација курса, евалуација оnline учења

Сажетак

Пошто се високо образовне институције срећу са све већом потребом за online образовањем, наставна особа је у недостатку инструмената који ефикасно процењују овакав начин учења. Аутор овог рада је развио инструмент, инструмент да факултету да одскочну даску за евалуацију online учења, који се битно раликују од традиционалног начина оцењивања, као што је ефикасност извођење курса, провера online путем. У овом раду аутор извештава о поузданости и валидности овог инструмента. Аутор овог рада је препознао потребу за развојем инструмента за евалуацију online учења која се разликује од оних које се користе у традиционалном начуну учења. Узета је у обзир чињеница да се природа комуникације међу учесницима у online курсевима разликује од оне у традиционалном начину лице у лице. У online учењу, наставник је представљен углавном путем текста. Као и са студентима, рад наставника на курсу се демонстрира кроз бројеве, дужину и квалитет послатих материјала. У многим случајевима студенти и наставници се никад и несретну, невиде. Физичка манифестација наставника може бити његова фотографија на главној страни (homepage). иако ово ствара тежак процес евалуације, он такође служи, у неку руку, да знање примљено од стране студента буде вредније, јер се односи директно на његово искуство у курсу и материјала који учи, пре него што би приказали лично искуство наставника.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци