PRIMENA SOFTVERSKIH SIMULACIJA MARKETINŠKIH PROCESA U EDUKACIJI

  • Milica Kostić Stanković Fakultet organizacionih nauka
  • Velimir Štavljanin Fakultet organizacionih nauka
Кључне речи: Metod simulacije, marketing, edukacija

Сажетак

Simulacijom marketinških procesa, već u toku studiranja, stvara se kvalitetna baza znanja koja je primenjiva uslovima poslovanja u realnom poslovnom sistemu.U skladu sa tim, održiva je tvrdnja da metod simulacije poslovnih procesa smanjuje nesklad odlučivanja u učionici i odlučivanja u praksi. Primenom simulacija, studenti su u prilici da analiziraju realne situacije i rešavaju kompleksne situacije. Važnost simulacija u izučavanju marketinške problematike potkrepljuje podatak da je 1974. godine osnovana asocijacija za primenu poslovnih simulacija u učenju na osnovu iskustva (Association for Business Simulation and Experiential Learning - ABSEL), čiji je zadatak objedininjavanje u jedinstveni forum korisnika i onih koji razvijaju marketinške simulacije, radi razmene ideja i iskustava.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци