ČETBOT – DIGITALNI ASISTENT ZASNOVAN NA WEAVER PLATFORMI
Сажетак
Zadovoljstvo krajnjih korisnika direktno je srazmerno kvalitetu izvršenih usluga. Istraživanja pokazuju da su krajnji korisnici u velikoj meri svoj fokus usmerili sa društvenih mreža ka platformama (aplikacijama) za razmenu tekstualnih poruka (Viber, FB messenger itd). Veštačka inteligencija, zajedno sa pojmom digitalne transformacije, predstavlja veliki korak u modernizaciji poslovanja svake industrije. Sada sa velikom sigurnošću možemo reći da se teži ka korisničkim interfejsima zasnovanim na obradi prirodnih jezika. U korak sa svetskim trendovima, a u cilju razvoja rešenja koje donosi inovativnost i konkurentnost, na tržište je uveden četbot odnosno softver koji oponaša ljudsku komunikaciju radi olakšavanja svakodnevnih poslova. Ćaskanje se preselilo iz prostora za konverzaciju u prostor aplikacija gde četbot pomaže u izvršenju velikog broja različitih zadataka. U ovom radu su date osnove četbota i referentna arhitektura koja podržava različite kanale za interakcije korisnika sa kompanijama. Ukratko je dat opis komunikacione platforme Weaver koja objedinjuje sve kanale komunikacije na koje se četbot može integrisati, a zatim i jedan primer njene implementacije.