ANALIZA POTENCIJALA MALIH TRŽIŠTA ON LINE VIDEO OGLAŠAVANJA – CASE STUDY SRBIJE

  • Nenad Orlić MadNet doo
  • Vojkan Vasković Beogradska Poslovna Škola
Кључне речи: e-marketing, video oglašavanje, reklamiranje preko interneta, on line video

Сажетак

Pojava Interneta i njegova primena u poslovanju dovela je do dramatičnih promena u načinu komuniciranja na tržištu. Nekada nedodirljivi oglašivači radio TV novine dobili su konkurenciju u Internetu. Statistike na globalnom nivou pokazuju da se Internet sve više koristi za oglašavanje a da u okviru ovog medija sve značajnije mesto zauzima on line video oglašavanje. Svetski trendovi se uglavnom sa manjim ili većim zakašnjenjem pojavljuju na lokalnim tržištima. Pored trenutnog trenda gde oglašivači sa klasičnih medija prelaze na internet, i sama oblast internet oglašavanja doživela je diverzifikaciju u prethodnih nekoliko godina. U ranim godinama interneta, krajem prošlog veka, dominantan oblik reklamiranja na internetu bile su statičke slike postavljene na internet stranicama, takozvani baneri. Vremenom, pojavili su se drugi oblici internet reklamiranja kao što je reklamiranje na pretraživačima, socijalnim mrežama i video oglašavanje. Poslednja kategorija trenutno doživljava značajan rast i izuzetnu popularnost kod oglašivača jer upotreba onlajn videa od strane korisnika interneta raste iz dana u dan.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци