UPRAVLJANJE IT USLUGAMA U DRŽAVNOM ORGANU PRIMENOM ITIL PREPORUKA

  • Nikola Dukić Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu
  • Slađan Babarogić Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu
Кључне речи: ITIL, ITSM, Najbolja praksa

Сажетак

Ranijih godina IT odeljenja su posmatrana isključivo kao centar troškova. Međutim, zbog velike konkurencije na tržištu, poslednjih godina, usvajanje pristupa upravljanja fokusiranog na korisnike a vođeno informacionim tehnologijama više nije luksuz već realna potreba. Ovo je dovelo do definisanja nekoliko pristupa koji preporučuju najbolje prakse za unapređenje kvaliteta usluga IT-a, među kojima je i ITIL okvir. U radu je prikazana studija slučaja primene ITIL v3 metodologije u jednom državnom organu i sve njene prednosti.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци