PRIMENA MOBILNIH APLIKACIJA U MARKETINGU

  • Vinka Filipović Fakultet organizacionih nauka
  • Danijela Jovanović Američki univerzitet Linkoln
  • Slavica Cicvarić Kostić Fakultet organizacionih nauka
Кључне речи: mobilni uređaji, mobilni marketing, mobilne aplikacije, mobilni veb

Сажетак

Razvoj informaciono-komunikacionih tehnologija doveo je do uvođenja mobilnih rešenja koja nastavljaju fundamentalno da menjaju marketing aktivnosti i ostale aspekte poslovanja. U poslednjih nekoliko godina intenziviran je razvoj hardvera i softvera, razvoj i uticaj društvenih medija, kao i inovacija u poslovanju. Tehnološke promene su u velikoj meri uticale na ponašanje potrošača što predstavlja veliki izazov za marketare pri kreiranju marketing strategija. Imperativ je svakako mogućnost brzog prilagođavanja. Mobilni marketing podrazumeva korišćenje mobilnih uređaja za realizaciju marketing strategija, kampanja i aktivnosti za pozicioniranje na tržištu. U radu su predstavljeni potencijali mobilnog marketinga i dat je prikaz primene i razvoja mobilnih aplikacija za potrebe marketinga.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци