ANALIZA ZASTUPLJENOSTI OGLAŠAVANJA PUTEM INTERNETA U ORGANIZACIJAMA U SRBIJI

  • Milica Kostić-Stanković Fakultet organizacionih nauka
  • Velimir Štavljanin Fakultet organizacionih nauka
  • Bojana Golubović-Protić Neoplanta d.o.o.
Кључне речи: Oglašavanje, Internet, istraživanje, marketing

Сажетак

Razvoj novih tehnologija i ubrzano povećanje broja korisnika Interneta uslovili su svuda u svetu promene u kreiranju marketinških kampanja. U Velikoj Britaniji potrošnja za oglašavanje na Internetu sa učešćem od 26% premašuje potrošnju za oglašavanje na televiziji, a u mnogim zemljama ova brojka već prevazilazi štampane medije. U Srbiji pak, sa učešćem od 3,5%, ukupna investicija u oglašavanje na Internetu je na veoma niskom nivou. Upravo iz tog razloga, ovaj rad ima za cilj da se istraživanjem ispitaju stavovi domaćih marketing profesionalaca o Internet oglašavanju, uz poseban osvrt na analizu svih uzročnika koji inhibiraju povećanje korišćenja Interneta u marketinške svrhe. Ceo rad biće koncipiran u tri glavne celine: U prvoj će biti ispitano kako je tekao proces razvoja Interneta u razvijenim zemljama i u kojem je stepenu je Internet korišćen za oglašavanje. Biće analizirana i teorijska i praktična saznanja vezana za uzročnike otpora i sveukupne stavove prema oglašavanju putem Interneta. U drugom delu rada biće predstavljena metodologija istraživanja za koju je planirano da obuhvati istraživanje u formi intervjua, na uzorku koji čine direktori marketinga velikih marketinških agencija i kompanija koje imaju značajne marketinške budžete i posluju na prostorima Srbije. U finalnom delu biće predstavljeni rezultati istraživanja, dati predlozi za buduća istraživanja i predstavljeni zaključci iz dobijenih rezultata.
Објављено
2019-01-15
Bрој часописа
Секција
Чланци